Hero Section Image

Më shumë se IT, Denis Zoi, CEO i Techi

10

Tetor

More Than IT , Denis Zoi

Nga admin

Më shumë se IT, Denis Zoi, CEO i Techi

Denis Zoi: Një sipërmarrës i ri që udhëheq Techi sh.p.k te Success

Denis Zoi, ende 30 vjeç i vjetër, tashmë është një sipërmarrës i suksesshëm. Ai themeloi një kompani që është rritur me shpejtësi brenda tre viteve dhe vazhdon të zgjerohet, pasi Denisi ka qëllime dhe ide të qarta për të ku dëshiron ta çojë.

Sfondi i tij në fizikë dhe matematika është themeli i një logjike të fortë që e përcakton atë. Kur kombinohet me të tijën pasioni për teknologjinë, jep rezultate të pamohueshme.

“Matematika ka magjepsur unë që në klasën e parë, pasuar nga fizika. Prirja ime drejt këtyre temave më shtyu të vazhdoja arsimin e lartë në Inxhinieri Fizike. Duke qenë një fushë shkencore, më lejoi të studioja edhe teknologjinë e informacionit, ku është edhe pasioni im filloi teknologjia,” thotë Denis.

Pas përfundimit të studimeve në në Universitetin Politeknik të Tiranës, filloi punë për një shërbim interneti ofrues në Durrës. Brenda një kohe të shkurtër, ai u bë drejtor teknik i kompanisë. Duke kërkuar më shumë sfida, ai iu bashkua administratës detare, ku punoi për një vit. Ishte gjatë kësaj kohe ideja për të ndërtuar një biznes të bazuar në shërbimet e IT lindi dhe u forcua.

Në bashkëpunim me partneri, Mario Lika, i cili tani është CTO i kompanisë, ai themeloi Techi sh.p.knë tetor 2017. Si shumë sipërmarrës të rinj, ata u përballën sfidat dhe dyshimet për suksesin, por sot ata kanë një ekip profesionistësh dhe a portofoli i klientëve të kënaqur.

A mund të na thoni sa klientë keni?

Ne menaxhojmë dhe mbështesim rreth 70 klientë me shërbime IT çdo ditë. Këta klientë vijnë nga sektorë të ndryshëm duke përfshirë HoReCa, shitje me pakicë, industri dhe shërbime. Filluam me hapa të vegjël në mikpritje dhe biznese të ndryshme në Durrës, duke u zgjeruar gradualisht në qytete të tjera të Shqipërisë si Tiranë, Fier, Gjirokastër, Sarandë etj. Sot, ne jemi në gjendje të ofrojmë Shërbimet e IT të Techi në të gjithë territorin e Shqipërisë dhe potencialisht më gjerë.

Nga çfarë përbëhet shërbimi juaj?

Techi funksionon si një i jashtëm Departamenti IT, ofron shërbime IT për të gjitha kategoritë e bizneseve. Le ta pranojmë, teknologjia luan një rol të madh në mbarëvajtjen e bizneseve sot. Qëllimi i Shërbimet e menaxhuara të Techi synojnë të zvogëlojnë kohën e ndërprerjes të shkaktuar nga problemet e IT.

Për ta arritur këtë, ne ndjekim pesë hapa rigoroz: konsultimi, projektimi, zbatimi, dokumentacioni dhe shumica më e rëndësishmja, mbështetja, e cila ofrohet 24/7 përmes bisedës dhe emailit në internet. Një gjë për pika kryesore është se mbështetja ofrohet vetëm për rastet e përshkruara në kontratë, jo sipas kërkesës. Kjo siguron që duke mirëmbajtur vazhdimisht infrastrukturën e IT të një biznesi, ne synojmë të parandalojmë problemet përpara se ato të ndërpresin operacionet.

Techi fokusohet në atë që biznesit ne bashkëpunojmë me nevojat, dhe duke pasur parasysh këtë, ne jemi në gjendje të ofrojmë tonën klientë zgjidhje të personalizuara dhe efektive për bizneset e tyre.

Siguria e informacionit është gjithashtu shumë e rëndësishme, si brenda rrjetit ashtu edhe ndërmjet stafit. Për këtë, ka disa politikat rregullatore, dhe sigurisht, krijimi i një plani sigurie të TI-së të përshtatur për qëllimet dhe objektivat e biznesit.

Si iu përgjigjët sfidave të 2020?

Ishte cer

Denis Zoi: Një sipërmarrës i ri që udhëheq Techi sh.p.k te Success

Denis Zoi, ende 30 vjeç i vjetër, tashmë është një sipërmarrës i suksesshëm. Ai themeloi një kompani që është rritur me shpejtësi brenda tre viteve dhe vazhdon të zgjerohet, pasi Denisi ka qëllime dhe ide të qarta për të ku dëshiron ta çojë.

Sfondi i tij në fizikë dhe matematika është themeli i një logjike të fortë që e përcakton atë. Kur kombinohet me të tijën pasioni për teknologjinë, jep rezultate të pamohueshme.

“Matematika ka magjepsur unë që në klasën e parë, pasuar nga fizika. Prirja ime drejt këtyre temave më shtyu të vazhdoja arsimin e lartë në Inxhinieri Fizike. Duke qenë një fushë shkencore, më lejoi të studioja edhe teknologjinë e informacionit, ku është edhe pasioni im filloi teknologjia,” thotë Denis.

Pas përfundimit të studimeve në në Universitetin Politeknik të Tiranës, filloi punë për një shërbim interneti ofrues në Durrës. Brenda një kohe të shkurtër, ai u bë drejtor teknik i kompanisë. Duke kërkuar më shumë sfida, ai iu bashkua administratës detare, ku punoi për një vit. Ishte gjatë kësaj kohe ideja për të ndërtuar një biznes të bazuar në shërbimet e IT lindi dhe u forcua.

Në bashkëpunim me partneri, Mario Lika, i cili tani është CTO i kompanisë, ai themeloi Techi sh.p.knë tetor 2017. Si shumë sipërmarrës të rinj, ata u përballën sfidat dhe dyshimet për suksesin, por sot ata kanë një ekip profesionistësh dhe a portofoli i klientëve të kënaqur.

A mund të na thoni sa klientë keni?

Ne menaxhojmë dhe mbështesim rreth 70 klientë me shërbime IT çdo ditë. Këta klientë vijnë nga sektorë të ndryshëm duke përfshirë HoReCa, shitje me pakicë, industri dhe shërbime. Filluam me hapa të vegjël në mikpritje dhe biznese të ndryshme në Durrës, duke u zgjeruar gradualisht në qytete të tjera të Shqipërisë si Tiranë, Fier, Gjirokastër, Sarandë etj. Sot, ne jemi në gjendje të ofrojmë Shërbimet e IT të Techi në të gjithë territorin e Shqipërisë dhe potencialisht më gjerë.

Nga çfarë përbëhet shërbimi juaj?

Techi funksionon si një i jashtëm Departamenti IT, ofron shërbime IT për të gjitha kategoritë e bizneseve. Le ta pranojmë, teknologjia luan një rol të madh në mbarëvajtjen e bizneseve sot. Qëllimi i Shërbimet e menaxhuara të Techi synojnë të zvogëlojnë kohën e ndërprerjes të shkaktuar nga problemet e IT.

Për ta arritur këtë, ne ndjekim pesë hapa rigoroz: konsultimi, projektimi, zbatimi, dokumentacioni dhe shumica më e rëndësishmja, mbështetja, e cila ofrohet 24/7 përmes bisedës dhe emailit në internet. Një gjë për pika kryesore është se mbështetja ofrohet vetëm për rastet e përshkruara në kontratë, jo sipas kërkesës. Kjo siguron që duke mirëmbajtur vazhdimisht infrastrukturën e IT të një biznesi, ne synojmë të parandalojmë problemet përpara se ato të ndërpresin operacionet.

Techi fokusohet në atë që biznesit ne bashkëpunojmë me nevojat, dhe duke pasur parasysh këtë, ne jemi në gjendje të ofrojmë tonën klientë zgjidhje të personalizuara dhe efektive për bizneset e tyre.

Siguria e informacionit është gjithashtu shumë e rëndësishme, si brenda rrjetit ashtu edhe ndërmjet stafit. Për këtë, ka disa politikat rregullatore, dhe sigurisht, krijimi i një plani sigurie të TI-së të përshtatur për qëllimet dhe objektivat e biznesit.

Si iu përgjigjët sfidave të 2020?

Ishte vërtet një sfidë vit për të gjithë ne. Sapo kishim hyrë në vitin e tretë të punës. Megjithatë, së bashku me stafin, ne vendosëm të ndihmojmë bizneset tona partnere më të cenueshme gjatë kësaj kohë e vështirë. Mbështetja jonë do të vazhdojë derisa qeveria ta shpallë zyrtarisht këtë lehtësimin e masave, që do të thotë se ato biznese nuk do të tarifohen nga ne.

Shumë klientë u mbështetën me iniciativën e punës nga shtëpia përmes infrastrukturës IT. Kjo ndihmoi në rritje besim tek Techi si një departament efektiv i jashtëm IT. Sigurisht, ishte një kohë kur njerëzit ishin të përfshirë emocionalisht dhe të pasigurt për drejtimin që duhet të merrnin për të bizneset. Për ne, kjo situatë solli shumë klientë të rinj që zgjodhën të lëviznin operacionet e biznesit në internet, duke përdorur platforma të ndryshme, video-konferenca, etj.

Cilat janë avantazhet e sistemeve dhe si është e rëndësishme mbështetja?

Një kompani e menaxhuar me sistemet e duhura ka më shumë gjasa të kenë stabilitet tregu, pasi i lejon punonjësit të punojnë më të organizuar dhe u jep menaxherëve qasje të lehtë në informacionin e centralizuar.

Meqenëse jetojmë në një epokë dixhitale ku gjithçka funksionon në sisteme, kompjuterë, printera, etj., mbështetja e TI-së është thelbësore për të biznesi. Një problem i pazgjidhur krijon pengesa në mbarëvajtjen e punës. Prandaj, me mbështetjen online 24/7, klientët tanë marrin zgjidhje shpejt dhe mund të vazhdojnë puna e tyre e pandërprerë.

Techi është afër lançimit të një dyqan online për të ndihmuar këdo me probleme të përditshme të TI-së, që nga blerja dhe instalimi i një program për konfigurime të ndryshme kompjuterike. Qëllimi i Techi është të zgjerojë aktivitetet e saj, ndoshta edhe përtej Shqipërisë.

Një gjë shumë e rëndësishme është që çdokush mund të bëhet pjesë e Techi përmes iniciativës sonë të Filialit. Kjo nismë lejon këdo që të bëhet bashkëpunëtor për të promovuar shërbimet e Techi, me kohë të plotë ose me kohë të pjesshme, pa ndërhyrë në punën e tyre të përditshme dhe duke i lejuar të fitojnë më shumë përmes komisioneve që ne ofrojmë. Për më shumë informacion, vizitoni faqen tonë të internetit www.techi.al.

Ky artikull ishte më parë botuar në faqen 53 të numrit 25 të Business Magazine Albania. Revista Biznesi Shqipëria është revista e parë dixhitale në shqip me përmbajtje origjinale të fokusuar biznesi. Mund ta merrni numrin e tij të 25-të këtu.

Footer Background
Techi Company Logo

Në Techi, ne e çojmë biznesin tuaj përpara me zgjidhje strategjike IT të qëndrueshme për të ardhmen që nxisin rritjen, sigurinë dhe inovacionin.

Copyright © Techi | Të Drejtat e Rezervuara