IT Outsorsing
Çdo ditë, ne flasim me kompani dhe biznese të ndryshme dhe pyetja më e shpeshtë që na bëhet është: “Çfarë është një departament IT i jashtëm dhe si funksionon?”. Nëse do t’i besoni dikujt menaxhimin e një pjese kaq kritike të biznesit tuaj, duhet të kuptoni se çfarë po bëjnë. Në këtë artikull ju do mësoni gjithcka duhet të dini për një departament IT të jashtëm dhe kuptoni sa i nevojshëm është ai për biznesin tuaj.
- Shërbimet dhe karakteristikat e një departamenti të jashtëm IT.
Qendra e operacioneve në rrjet (NOC)
Qendra e Operacioneve në Rrjet (NOC – ang. Network Operations Center) lejon që teknikët e një departamentit IT të jashtëm të monitorojnë, mirëmbajnë dhe suportojnë klientin në distancë. Tekniket NOC mbikëqyrin sigurinë, mbarëvajtjen dhe ecurinë e infrastruktures tuaj IT për të përcaktuar efektivitetin dhe organizimin e rrjetit. Ata japin sugjerime për përditësime, ndryshime ose rregullime kur është e nevojshme, gjithashtu ju japin zgjidhje problemeve të sistemit, softuerit, routerëve, etj,
Suporti (ang. Service Desk)
Suporti përqëndrohet në mbështetjen që ju ofrohet përdoruesve dhe punon drejtpërdrejt me klientët. Një departament IT i jashtëm duhet të ofrojë një suport me ekspert të fushës dhe me një mbulim kohor 24/7 për problematika të ndryshme mbi të gjitha ato që mund të cënojnë në mbarëvajtjen e biznesit tuaj.
Qasja proaktive
Një departament IT i jashtëm duhet të punojë në mënyrë proaktive me biznesin tuaj, kjo do të thotë që të ndjeki strategji të cilat parandalojnë ose shmangin problematikat para se ato të ndodhin. Qasja parandaluese që ndjek një departament IT i jashtëm do të minimizojë problematikat e përserituara që pengojnë në mbarevajtjen e punës dhe në biznesin tuaj, të cilat në fund te fundit do t’i kushtojnë para biznesit tuaj.
Faturimi dhe kostot e paparashikuara
Metoda e vjetëruar e zgjidhjes momentale si te thuash me mbadhoma thjesht do të lërë hapësira për ripërsëritje të problematikave, që do të krijojë një cikël shpenzimesh të përsëritura. Në këtë mënyrë një biznes nuk është në gjendje të planifikojë buxhetin për shërbimet e tij IT sepse shpenzimet ndryshojnë në varësi të problematikave që shfaqen, të cilat ndryshojnë me kalim e kohës. Në të kundërt një departament IT i jashtëm ka një tarife mujore, me fare pak ose fare shpenzime surprize. Një shërbim i tillë kushton më pak sesa shpenzimet e pa planifikuara në kuriz të ngerceve që i krijohen biznesit dhe ju do të keni një skuadër të tërë ekspertësh IT që do të punojnë për biznesin tuaj.
Konsulencë për ofruesit e shërbimeve teknologjike
Një departament IT i jashtëm gjithashtu ju orfon konsulencë pë zgjedhjen e ofruesve më të mirë për shërbime të ndryshme si : interneti, paisje, programe të nryshme etj. Duke ju drejtuar drejt zgjedhjeve me të mira për biznesin tuaj dhe kompanive më të sigurta.
- Keqkuptime të zakonshme në lidhje me një departamet të jashtëm IT
Suport online nuk do të thotë mospërfillje
Bizneset shpesh supozojnë se nëse teknikët e departametit të jashtëm IT nuk janë prezent në vend, ata nuk po punojnë dhe kujdesen pë biznesin e tyre. Por shpesh tekniket janë në gjendje të trajtojnë problemet e përdoruesve në distancë përmes suportit dhe në një kohë më të shkurtër se sa do të duhej për të marrë makinën dhe ardhur në biznesin tuaj. Efektiviteti i një departamenti të jashtëm IT mund të matet në kohën e zgjidhjes të një problematike. Më shumë vizita në vend nuk do të thotë më shumë punë por më shumë probleme pasi një departamet i jashëm IT duhet të jetë ne gjendje që 90% tju japi zgjidhje nepermjet suportit online nëpermjet monitorimit në distance.
Një IT e brendshme kushton më pak
Ekspertët e IT-së të cilët mund të plotësojnë të gjitha nevojat e biznesit tuaj janë të rrallë dhe të kushtueshëm për tu mbajtur. Shumica e bizneseve të vogla dhe të mesme kërkojnë një gamë të gjerë shërbimesh për të siguruar funksionimin e TI-së në kapacitetin e tij të plotë. Gjetja e një personi kaq të aftë është i vështirë, por ajo që e bënë dhe më të vështirë është mbajtja e një personit kaq të aftë në menaxhimin e TI-së në stafin tuaj. Ata janë shpesh të prirur të largohen nga biznesi juaj për një mundësi më të mirë, pasi nëse biznesi juaj nuk ka lidhje me fushën e teknologjisë ata do ndihen të ndrydhur dhe në pamundësi për të zgjeruar njohuritë dhe ngjitur hapa në karrierë. Gjetja e një zëvendësuesi do t’i kushtojë kompanisë tuaj kohë dhe para dhe ka të ngjarë që ju do të duhet të kaloni në të njëjtin proces përsëri dhe përsëri. Në të kundërt, një departament i jashtëm IT ka një pafundësi mundësish për zhvillimin e njohurive dhe rritjes në karrierë për punonjësit e tij. Kjo e bënë atë ti mundësojë klientëve të saj një staf të aftë ekspertësh, stabilitet dhe një larmi burimesh IT të përshtatshëm me biznesin e tyre.
Techi ofron një larmishmëri burimesh IT që i përshtaten më së miri biznesit tuaj dhe sigurohet që ai të funksionojë me efikasitet maksimal. Nëse jeni të interesuar të mësoni më shumë rreth asaj që ne ofrojmë, kontaktoni një përfaqësues Techi.